پنجشنبه 9 فروردین 1403   12:48:11
صقحه اصلی
1399/3/7 چهارشنبه
دانشگاه پیام‌ نور، دانشگاهی است با هویت ایرانی- اسلامی که برای ایفای نقش و مسئولیت خود در جهت تحکیم جایگاه علمی و پژوهشی در میان دانشگاه‌های باز و آموزش از راه دور دنیا به گسترش رشد و تعالی تقوی و فضائل انسانی، ارتقاء علمی و پژوهشی، تعمیق جنبش نرم افزاری، امید بخشیدن و گسترش دامنه دانش، یادگیری در همه جا، همه وقت و برای همه در محیطی ایمن و مبتنی بر عدالت در راستای سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی ایران در سطح ملّی و جهانی اهتمام می‌ورزد.
معرفی
1399/10/14 یکشنبه

شهرستان خرامه یکی از شهرستان‌های استان فارس به مرکزیت شهر خرامه می‌باشد. این شهرستان از شمال با ارسنجان، از شرق با بختگان، از شمال غربی با مرودشت و زرقان، از غرب با شیراز، از جنوب با سروستان و از جنوب شرقی با استهبان و فسا همسایه می‌باشد. براساس آخرین سرشماری، این شهرستان ۵۴٬۸۶۴ جمعیت دارد.

تالاب بین المللی کمجان: تالاب بین المللی روستای کمجان تبث شده در سازمان ملل متحد یکی از جاذبه های مهم گردشگری این شهرستان هست. این تالاب واقع در روستای کمجان از بخش کربال در فاصله 35کیلومتری شهرستان خرامه قرار دارد؛و هرساله با زیست بومی عالی از گیاهان طبیعی و پرندگان مهاجر پذیرای گردشگران و توریست های داخلی وخارجی می باشد

آشنايي با دانشگاه
1399/3/7 چهارشنبه
تاريخچه دانشگاه

منشور اخلاقي
ارتباط با دانشگاه
دانشجو
1399/3/7 چهارشنبه
تماس با ما
1399/11/14 سه‌شنبه
برگزيده ها

 

 
بيشتر
اطلاعيه

 
بيشتر
همايش ها
بيشتر
 
.
 
.
 
.
 
 
 
 
اخبار
بيشتر
اطلاعيه ها
زمان ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان آزمون سراسری مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور
هشدار به کارکنان دانشگاه
بيشتر
آموزش
بيشتر
آموزش الکترونيک
بيشتر
فرهنگی
بيشتر
آموزشهاي آزاد
بيشتر
سوالات متداول
بيشتر
آلبوم تصاوير
بيشتر