آموزش
1399/1/16 شنبه
رئیس جدید دانشگاه پیام نورخرامه معرفی شد

.

در مراسمی با تشکر از تلاشهای 7 ساله دکتر زارع درنیانی، دکتر خلیل صفری به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور خرامه معرفی شد

در مراسمی با تشکر از تلاشهای 7 ساله دکتر زارع درنیانی، دکتر خلیل صفری به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور خرامه معرفی شد.

معاون دانشگاه پیام نور فارس دراین آیین، دانشگاه پیام نور خرامه را جزو مراکز بزرگ،قدیمی  و دارای ظرفیت بالای نیروی انسانی با تجربه ذکر کرد و اظهارداشت: پذیرش مسوولیت در این شرایط دانشگاه کار سختی است چرا که فردی که مسوولیت می پذیرد باید شبانه روز وقت خود را وقف دانشگاه کند .

وی با تشکر از تلاشهای صورت گرفته از سوی دکتر زارع درنیانی در زمان تصدی مسئولیت این مرکز دانشگاهی، افزود: ایشان از نیروهای با تعصب و اخلاق مدار هستند که فعالیت های خلاقانه ای نیز در زمان تصدی مسئولیت در کار خود ارائه دادند. وی اضافه کرد: یکی از ویژگی های دکتر زاع این بود که در همه امورات دانشگاه در کنار همکاران و پیش قدم بود.

دکتر مظلومیان  به بخشهایی از سابقه علمی و اجرایی دکتر خلیل صفری رئیس جدید دانشگاه پیام نور خرامه نیز اشاره کرد و اظهارداشت: وی یکی از اساتید فعال و با اندیشه و علاقمند به توسعه دانشگاه است که  تجارب اجرایی وی در دانشگاه پیام نور و بیرون ازآن، می تواند راهگشای توسعه هرچه بیشتر مرکز خرامه باشد.

وی همچنین از همکاری خوب فرماندار شهرستان خرامه با دانشگاه پیام نور این شهرستان خصوصاً در بخش تخصیص اعتبارات بخش توازن تقدیر و تشکر کرد.

جهانخواه، فرماندار خرامه نیز دراین نشست با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در خرامه از قداست و جایگاه مهمی برخوردار است، اظهارداشت: تربیت سرمایه های اجتماعی در دانشگاه صورت می گیرد.

وی با ابراز خرسندی از توسعه دانشگاه پیام نور خرامه، ابراز امیدواری کرد در دوران جدید مدیریتی نیز از هرگونه همکاری برای توسعه دانشگاه دریغ نخواهیم کرد.

فرماندار خرامه که خود از سال 1386 تاکنون جزء مدرسین دانشگاه پیام نور است، تعامل و ارتباط دانشگاه پیام نور خرامه با مجموعه اداری شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و یادآورشد: اکثر طرح هایی که در شهرستان در حال انجام است ریشه و بنیان آن در دانشگاه است.

در بخش دیگری از این مراسم، دکتر عیسی زارع درنیانی رئیس سابق دانشگاه پیام نورخرامه با تشکر از همراهی همکاران و اعضای هیئت علمی دانشگاه در طول سنوات مدیریتی خود، اظهارداشت: علاوه براحداث و تکمیل 2 ساختمان جدید آموزشی و فرهنگی، شاهد توسعه رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین افزایش چشمگیر تجهیزات آزمایشگاهی بوده ایم.

وی از همراهی خیرین خرامه ای با دانشگاه پیام نور نیز قدردانی کرد و همچنین یادآور شد: تلاشهای گسترده ای در بخش درآمدزایی و برگزاری دوره های کارآفرینی و فنی وحرفه ای در این مرکز دانشگاهی صورت گرفته است.

دکتر خلیل صفری رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان فارس نیز دراین مراسم، توسعه کیفیت را یکی از برنامه های مهم خود ذکر کرد و در عین حال یادآور شد: ایجاد راه های جدید برای درآمدهای غیرشهریه ای با جدیت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور دکتر مظلومیان معاون دانشگاه پیام نوراستان، دکتر طالبی مدیرنظارت و ارزشیابی ، جهانخواه فرماندار خرامه،اژدری مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان ، کارکنان و اعضای هیئت علمی مرکز خرامه، بسیج دانشجویی وجمعی از دانشجویان برگزار شد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر